Своє місце у роботі ліцею займає психологічна служба закладу, яка відіграє важливу роль у житті ліцею.
Щодо роботи з дітьми, то тут впроваджена велика кількість різноманітних заходів з урахуванням вікових особливостей кожної групи. Це постійне спостереження на уроках і у вільний час за учнями з метою встановлення їх індивідуальних особливостей, місця в класному колективі, ступеню зайнятості у навчальній діяльності, а також спостереження за дітьми перших класів.
Окрім спостереження, проводяться тестування з метою діагностики атмосфери в дитячих колективах та особливостей характеру кожної дитини. В тестуванні використовуються широковідомі методики, що визнані фахівцями протягом вже багатьох років (проективні методики, соціометрія) та власні розробки. Оброблені результати тестування миттєво надаються на допомогу в роботі педагогічних працівників.
В ігровій формі проводяться заняття з метою ознайомлення дітей з різноманітними сферами життя; пізнання і кращого розуміння себе і навколишнього світу, вміння відстоювати себе, коли світ повертається своєю ненайкращою стороною (профілактика негативних явищ серед молоді).
Учням, які потребують психологічної підтримки, надаються індивідуальні консультації, з ними проводяться окремі заняття.
Робота з вчителями є невід'ємною, важливою частиною роботи психологічної служби. Це - просвітництво, виступи на педагогічних радах та тематичних семінарах; допомога у складних ситуаціях, вирішення конфліктів в групах та класах; допомога при встановлені контакту з кожною окремою дитиною та колективом в цілому; методична та методологічна допомога при організації уроків з метою найкращої реалізації особистісно орієнтованого навчання.
В роботі з батьками основним методом є індивідуальні консультації за ініціативою закладу та на запит самих батьків. Таким чином була вирішена велика кількість проблем і непорозумінь, здійснені поліпшення становища дітей в сім'ях і полегшення щодо прийняття ними участі у навчальній діяльності. Також робота з просвітництва та ознайомлення батьків з особливостями життя дітей проводиться завдяки виступам перед батьками на батьківських зборах.
Окрім вищенаведеного, постійно здійснюється кураторство нових дітей будь-якого віку, які щойно прийшли до ліцею. З ними проводиться окреме спілкування, підтримка при входженні у новий колектив. З педагогічними працівниками також проводяться бесіди щодо індивідуальних особливостей нових дітей, вибору кращих методів роботи з ними.
Важливу роль відіграє психологічна служба у наступності роботи в ліцеї. Це і забезпечення адаптації дітей при переході на вищу ступінь у навчанні; і допомога педагогічним працівникам у роботі зучнівським колективом, враховуючи його попередні особливості, а також вікові зміни в особистісному розвитку дітей.
Були розроблені пам'ятки для батьків, пам'ятки для учнів.
Виявляємо здібних та обдарованих дітей. Для цього проводимо різноманітні анкетування для вчителів та учнів, діагностику розумових здібностей, робота з батьками, семінари для вчителів. Створено інформаційний банк даних «Обдаровані діти». Апробовано ряд діагностичних методик, які дозволяють комплексно досліджувати інтелектуальні та творчі здібності учнів.
Проводимо психологічний супровід учнів 8-х класів в період адаптації.
До психолога ліцею завжди відкриті двері –
“Ми чекаємо на тебе, щоб вислухати, допомогти, підтримати!”